lördag 18 september 2010

Min födelsedag!

Idag är det min födelsedag, tänker inte tala om hur mycket jag fyller men vi kan väll säga att jag är 29......................

Såååå äntligen idag fick jag mitt kort från min väninna. Det är så fint och lila,
(misstänkte att hon ser mig som lila ;o)
Men kortet var inte det enda jag fick...........................jag fick en cupcake oxå.
Åh den är så fin, jag blev verkligen jätteglad för den.
Hon tycker nämligen inte om att "pilla" med sådana projekt. Hon gör kort på löpande band, men vika och pilla är inte hennes grej. Så att hon gjorde den här till mig är helt underbart. Det gör att jag uppskattar den ännu mer.Tack igen min vän, det var en överraskning, du är toppen.
(ska väll kanske tillägga att jag förutom att scrappa, bakar mycket cupcakes. Det är ju oxå en form av skapande, och gott.......)






Och här är mitt fina kort som jag fick.
Hon har även använt en cupcakeform på kortet.




Kramizz Scrapella

1 kommentar: