lördag 4 september 2010

Shoppingrunda!!

.....................Shoppingrunda..................
Idag har jag och min kompis vart runt och handlat lite överallt.
Först var på Hildas i Tenhult, hon hade nyöppning. Det var mycket trevligt.
Sedan tog vi en tur in till stan och var nästan överallt. ;o)
(vi hade mycket trevligt, åt god mat och fikade gott mellan besöken i affärerna)


'Så nu har jag handlat

julpapper
band
chalks
blommor
stämplar
embossingpulver
cardstock
akvarellpennor
med mera...............*puh*


Så nu äntligen kan jag börja med mina julkort.
Ska bli riktigt roligt.

Och när jag ändå är här och klottrar lite tänkte jag passa
på att visa kortet som min pappa fick av mig när han fyllde år.
Han är min/vår alldeles egna trädgårdsmästare så jag tyckte att det här passade till honom.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar