söndag 12 september 2010

Födelsedagskort

Det här kortet gjorde jag till min väninna när hon fyllde år.
Fotot här nedan är taget med min mobilkamera så det är inte så bra bild.
Men jag ville ändå visa kortet.

I mitt huvud så har hon de här färgerna.
Jag gör ofta, just födelsedagskort, efter en färg som personen har i mitt huvud.
Det behöver inte vara som i verkligheten, typ vad personen ofta har för färg på kläderna osv.. utan helt hur jag uppfattar personen.
Låter lite skumt nu när skriver ner det, men jag hoppas att ni förstår vad jag menar.

Snart är det min födelsedag och jag vet att min väninna har gjort ett kort till mig.
Ska bli spännande att se vilken färg hon uppfattar mig i.
( om hon nu tänker som jag och det tror jag att hon gör. )


1 kommentar:

  1. Detta kort står fortfarande framme..
    Jag tyckte det var kul att se vilka färger som du valt, efter som jag ser mig själv mer som grön och gul.
    TACK åter igen vännen..
    KRAM

    SvaraRadera