söndag 19 september 2010

140-års-kort!

I helgen var min mamma och hennes man på 140-årskalas.............
Ja egentligen 70 + 70 år. Det var min morbror och hans fru som fyllde/fyller år.
Mamma bad mig göra ett kort till dem, och det ville jag ju såklart jättegärna göra.
När jag "hittade" rätt papper så bara fanns idén där, färdig och klar.
Jag har gjort kortet i 2 "delar" En för henne och en för honom.
Det var sååååå roligt att göra detta kortet och jag är riktigt nöjd.
Hade gärna behållit det själv, men det var självklart roligt att kunna bidra med en liten del av presenten till "födelsedagsbarnen" (ja barn är man kanske inte när man är 70, men min lilla mormor var med och firade sin 70-åriga son.)



Så här gjorde jag insidan.
på vänster sida är det en ficka för att lägga presentkorten i.


1 kommentar: