söndag 6 februari 2011

Award

Hej på er alla!

Jag har fått min första award,
av både Lisa-olsi och Veronica.
Tack snälla ni för att ni tänkte på mig.




Det innebär ju vissa förpliktelser & regler
med en award, men dessa är enkla:

Denna award ska ges videre till 3-5 bloggare
som jag tycker förtjänar det.


Jag vet att några av de bloggar jag har valt att skicka denna award till
redan har fått den av andra bloggare.
Men jag vill på detta vis visa att jag uppskattar deras bloggar
och ofta är inne och tittar på och blir inspirerad av allt fint de gör.

Snojbi

&

Onkis

&

Distressed Deserts

och såklart så vill jag ju gärna skicka den
till de 2 som skickade den till mig. ;o)
(även om det kanske inte är så man ska göra)

Lisa-olsi och Veronica

Tack tjejer för att ni lägger ut så fina kort och layouter,
och annat skojigt på era bloggar.
Ni förgyller tiden framför datorn. ;o)

Kram ScrapElla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar