måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Hej!

Stor kram till er alla på alla hjärtans dag.

Min dag har varit ganska bra fram tills nu i kväll
då allt helt plötsligt började strula.
Suck!!

Vad hände kan man ju undra. ???
Jo, först halkade jag här hemma inne
och slog i mitt knä och ena handen.
Sedan blev inte mina cupcakes som jag hade tänkt mig,
..........men vad gör det de är säkert goda ändå.
Men som om inte det är nog så satte jag igång brandlarmet oxå....
med en så löjlig ska som rykig stekpanna...............
(den var INTE kvar på spisen)

Så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv
men jag kan ju trösta mig med en
alla hjärtan dags-cupcake.

Så här blev de till slut.


Kram ScrapElla

3 kommentarer:

  1. Dom är ju jättefina och smakar säkert jättegott.
    Hoppas att ditt knä och hand inte blev alltför skadade
    Kramisar snojbi

    SvaraRadera
  2. Hoppas att din han & knä mår bättre idag, och hade jag gjort så fina cupcake hade jag varit jätte nöjd.
    Dom ser goda ut.

    SvaraRadera
  3. Hej Kompis!
    Jättefina, du är så duktig! Kram Ellen

    SvaraRadera