onsdag 4 april 2012

Glad Påsk!

Hej på er alla!

Ja här händer det inte så mycket......på bloggen alltså.
Annars händer det hur mycket som helst.
Det är därför jag inte är så aktiv på bloggen.
Jag hinner helt enkelt inte.
Ni kanske undrar " Vad gör hon då" eller så undrar ni inte haha............

Men för er som vill veta ändå .........
Köpte ett till hus för ett tag sedan, som ska renoveras............(det tar tid)
Började studera igen..........(det tar tid)
och som om det inte var nog så är jag nu sjukskriven oxå.
Å då borde jag ju ha tid kan man tycka.
Men icke sa nicke.
Att vara sjuk är ett heltidsarbete ibland + att jag ju är sjukskriven av en anledning.

Men nog tjatat om det.
Jag vill ju visa er några kort.
Härligt med påsk och vår.
Så jag vill ju visa er mina årliga två påskkort som jag gör. ;)
(Ni som ska få dom behöver ju inte titta )



Hoppas ni alla får en härlig påskhelg.
Kram till er alla.
ScrapElla


4 kommentarer:

  1. Det låter som du har fullt upp, men det är roligt när du skriver i din blogg. Fina Påskkort du har gjort i härliga vårfärger. Önskar dig en Glad Påsk och att du kryar på dig. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Fina kort i härliga färger,
    påsk kort gör en glad :)
    Lycka till med renoveringen
    men framförallt, krya på dig.
    Glad Påsk!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Fina kort.
    Ha det bra och var rädd om dig. Glad Påsk kram

    SvaraRadera