lördag 10 december 2011

Hej hej

Hej på er !

Nu är fingret läkt och jag har pysslat lite igen. ;)
Tack snälla för alla söta kommentarer.
Blir så glad när jag läser allt fint ni skriver.
Är dålig på att lämna kommentarer själv,
(måste bli bättre på det)
Men jag är inne nästan varje dag och kollar runt
på allt fint som ni gör och visar på era bloggar. ;)

Nu när fingret är bra igen så har jag lite pysslande att ta igen.
En del julkort kvar och lite annat smått och gott.
Men jag blev så sugen på att göra den söta brevlådan
som jag sett på flera bloggar den senaste tiden.
Så nu har jag gjort en till alla mina fina julkort
som jag hoppas på att få ;)
Men........
som vanligt så strular min överföring från
kameran till datorn Suck!!
Så jag får visa er den vid ett senare tillfälle.

Men jag har ett födelsedagskort som jag inte visat er ännu.
Å det kan ju vara kul att visa nåt som inte är juligt ;)
Det här gjorde jag till min Svärmors man när han fyllde å i oktober.



Önskar er alla en härlig 3 advent.
Stressa inte för mycket nu innan jul.

Kram till er alla
ScrapElla

4 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort!
    Så skönt att fingret läkt sig ordentligt!
    Ha en skön söndag!
    kram lene

    SvaraRadera
  2. Vilket läckert kort, snyggt.
    Ha en trevlig kväll.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Å såå fint. Härliga stämplar du har använt. Ha det så bra. Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Ville bara kika in och önska dig en God Jul. Kramar från Nina

    SvaraRadera