onsdag 29 juni 2011

Gubbar och Jordgubbar ;o)

Hej på er!

Nu är det varmt och skönt ute åååå vad gör jag då??
Sitter inne vid datorn, borde ju vara ute med ungarna.......
aja, två är inte hemma och den tredje har en kompis här...
såååkanske det inte gör något ....eller? :o)

I mitt förra inlägg visade jag ju en väska jag gjort...
Innan den gjorde jag en till min pappa.
Han gillar att pyssla i trädgårdar
och hjälper mig väldigt mycket med min trädgård.
Men själv bor han i en lägenhet.
Så då köpte vi ett litet växthus till honom
r han fyllde år, som han kan ha på sin balkong.
Och istället för ett kort så gjorde jag denna lilla väskan
till honom och la i en massa fröpåsar. ;o)

Det är efter samma beskrivning som de andra
men jag har ändrat den så den skulle passa efter mina önskemål,
försökte även göra den lite mer maskulin i formen.
Jordgubbar blev det för att det passade temat. ;o)

Oj oj mycket text blev det.
Dags att visa bilden kanske..........


Ha det bra!
Kram ScrapElla

11 kommentarer:

  1. Vilken söt liten väska,
    jätte fin.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. En jättefin väska.
    Fina papper.

    SvaraRadera
  3. vilken tjusig väska, var det några roliga frön som det går att röka senare? Ha Ha Brossan!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att allt är bra med er.. vad sa din pappa om växthuset?
    kram
    Veronica

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Jättesnygg väska!
    hoppas vi kan träffas när det blir kallt och långa dagar igen!
    Kram lene

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vilken gullig väska du gjort till din pappa.
    Jag har gjort en ny blogg eftersom den gamla strulade så mycket så jag hoppas denna kommer fungera. Ha en skön sommar kram fd camillaskortblogg

    SvaraRadera
  7. Åh vilken fin present till din pappa!! :)
    Både växthus, fröpåsar och denna jättefina väska att ha alla fröer i, så glad han skulle bli. :)
    Hoppas du har en skön och härlig sommar?!
    Ha en underbar helg.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  8. Wow en sådan fin väska. Helt underbara papper har du andvänt. Kram Nina

    SvaraRadera
  9. Jätteläckra väskor du gör!!!
    Gillar den här extra mycket, så fina papper.
    Det är kul med något lite mer maskulint.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  10. Super fint :)

    Vart har du köpt dessa stängningsanordningar?

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera