onsdag 8 december 2010

Hej!

Tänkte visa er något annat än kort.........

Fick ett uppdrag av min dotter.
Hon ska bjuda på fika imorgon i skolan.
( hon går media på gymnasiet)
Så idag har jag bakat cupcakes. Det är att annat av mina "nöjen"
Idag blev det citroncupcakes med chokladfrosting,
med små guldpärlor och en godis-citronskiva på toppen.
Och eftersom hon ska ta med sig dem tidigt i morgon
så var jag ju tvungen att fota dem ikväll.
Ljuset var ju inte så bra men men.........













Kram ScrapElla

4 kommentarer:

  1. Gisses va goda dom ser ut, mums!!

    SvaraRadera
  2. å herrejisses!! Din dotter får gärna komma förbi med dem här i Vimmerby istället!! JAG VILL HA!!
    De ser makalöst goda ut! :D
    Din dotter har det allt bra hon! ;)

    Kramis

    SvaraRadera
  3. synd att jag inte kunde fika hos dig igår.. då hade jag kanske fått smaka..
    hälsa din stora tjej att hon ska tacka mamma ordentligt.

    SvaraRadera
  4. En så fin cupcakehållare. Och Röda supersnygga bakformar, wow och den frostingen, slurp, mums.
    /Maria

    SvaraRadera