fredag 1 oktober 2010

Till min vän!

Satt och knåpade ihop ett te/ljus-kort till min vän.

Ville ge något till henne bara för att hon är just hon.
Vi kan prata om allt och tiden bara flyger iväg när vi träffas.
( det sägs ju att det är då man har som roligast)
Och det här kortet passar så bra till henne.
Gjorde att litet tillbehör oxå
( det är ett litet fat man kan lägga tepåsen på och lite tryffel,
hon måste ju ha nåt gott till teet. )


Jag tycker det är jätteroligt att göra sådana här "saker"
Vika och knåpa och pilla........
Vill du oxå testa så hittade jag den här mallen här på pysselskolan.

Glömde att ta egna bilder på presenten innan hon fick den,
så jag har "lånat" hennes bilder från hennes blogg.


Titta gärna in till min vän på hennes blogg, hon gör jättefina kort.


Kramizz ScrapElla

3 kommentarer:

  1. Tack igen för denna underbara gåva..
    Gillar dig

    kram

    SvaraRadera
  2. Åh så vackert, jag kan förstå att veroninca blev glad!
    Kram lene

    SvaraRadera
  3. Tack för att du köpte mitt rosa bandet kort.
    kram

    SvaraRadera