måndag 16 augusti 2010

Ett litet hus


Min kompis har äntligen skaffat sig en blogg.
Hon gör jättefina kort som jag tycker att du ska titta på.
Hon har börjat att göra sina julkort och vill du ha lite inspiration så kolla här.
Veronicas lilla sida
kolla även in denna sidan
My ATC-cards
Det är hennes dotter som gör dessa söta små kort.
De är i samma storlek som ett sammlarkort, typ pokemon.

När jag ändå är här å skriver lite så kan jag ju passa på att visa
ett litet hus jag gjorde för ett tag sedan.
Det här är min första fågelholk och jag gjorde den till min lilla mamma.
Jag la lite godis i en påse och la i huset.
Hon har fortfarande inte tagit ut dem och ätit upp dem.
Det är så synd att förstöra huset säger hon. :o)



1 kommentar:

  1. Tack för reklamen om min lilla sida. Jag vill gärna ha ett sådant hus när jag fyller år nästa gång.(Om jag nu för önska)
    Det är helt uuunderbart!!! :-)

    SvaraRadera